Monday, February 27, 2012

Güzel msn nickleri

Madem ki gittin dönme...!

Kaynak : yorumla.net - SLm-Nbr ^ Denn :)

Güzel msn nickleri

O adam bendim unuttun mu?

Bak sevdiğin adam gülmeyi bile unuttu

Seni unutamadı ..

Üzülmem Artık Böчle Basit Şeylere

Bana hic birseч söчleme ates küL oldu icimde !

Dedim ya kafama göre rast gele seçip tüm haklarına el koyuyorum….

söLéDikLérimDén çok sakLaDıkLarımDa sakLıyım .. wé gizLéDikLérimDé gizLiyim .. béni anLamak iÇin konu$tukLarımDan çok sustukLarıma kuLak wérin

SiLdim Hayatımdaki malları .. | ÖnümüzDeki Kolilere Bakıcaz '^ |

GözLerimde Sen doLu yaşLar ://

doSt matématik gibi oLmaLı...

Sévinći ÇarpmaLı...

Üzüntüyü böLméLi...

yarını topLamaLı...

kaLbinin dérinLikLérindé

İhtiyaćı héSapLamaLı...

vé hér zaman

bütün parςaLardan

daha büyük oLmaLı...

yeni nickler

Tüm hayallerin sonsuzluğa

Ve sona erebildiği yerdeyim

Tüm niyetlerin bedenleri varmışcasına

Görülebildiği bir yerdeyim

HayaLLérimizi yıkayacak uzun / miskin uykuLar gérék..

Bémbeyaz buLutLar ve / ...

✖ ..Hiç büyüméyécéğimiz bir dünya gérék.. ✖

Çok zor günler geçirdim vaktiyle

Alemde; savaşlar çırpınışlar nihayetinde ...

Aşık olmak kısmetmiş yar sana

Aşık olmak kısmetmiş yar...

bakıyorum bulutlar beyaz

karanlıktan çıkalı çok olmuş

yeşili şimdi gördüm

ve maviyi

pembeyi.....

Üşüyen yanlarımla sarıldım hayâta yeniden ve yeniden... ”Hoşça kal”ı

esirgenmiş bir vedâ sonrasında hoşça bakamadım kendime ve hoşça kalamadım...!

Gözlerindi

Gözlerimde erimiş

Sıcaklığın benliğimde öylesine derindi.

Bir Aşk'tı içimdeki

Beni bitirmiş...

gözlerimde bilinmiyen adresler

kulağımda uğuldayan sesler

durmadan bir ezgi sarıyor içimi

dudağımı kanatıyor şiirler

Bedeli çoktan ödenmiş bir sevdayı neden kanatır zaman..

Zamanı sayar oldum artık, geçsin mi, geçmesin mi, kararsızım.

Yaşarken zorlanıyorum artık, çünkü hep tıkanıyor, bir yerlerde

Bên hâYâllêrini gözya$lârıylâ çûrûtenLêrdenim...

Bên bâkışLârı hîç deî$meyen o oyuncâk bêbêkLerdenîm!....

Tüm $ehir Ağladı ..

Sen giTTin diye ..

Mecbur musun Hep EN Uzağa Gitmeye...

'Onu aklından atabildin ..

Peki ya kalbinden ?

hayatımDa én géRékLi oLdugunu dü$ünüp én géRéksîzîm oLma

Gökkuşağına bulaştı bedenim.. Şimdi rengarengim (:

Herşeye rağmen mutLu


No comments:

Post a Comment